نکاتی در مورد تخت ماساژ

نکاتی در مورد تخت ماساژ

توضیحاتی در باب تخت ماساژ

شبدا مراکز تخصصی ورزش و ماساژ در تبریز

تخت ماساژ در واقع ستون فقرات عمل ماساژور می باشد، بنابراین سرمایه گذاری در بهترین محصول برای شما ضرورت خاصی خواهد داشت. یکی از اساسی ترین تصمیماتی که در ماساژ درمانی وجود دارد، یافتن تخت مناسب برای ماساژ می باشد. تخت ماساژ ایده آل، ممکن است تختی قابل حمل (پرتابل)، ثابت و یا برقی و الکتریکی باشد.
به طور قطع هیچ ماساژور کارکشته ای نمی تواند بدون برخورداری از تخت ماساژ مناسب، اقدامات ماساژ را به گونه ای ایده آل برای ماساژ گیرنده به پایان برساند. دسترسی راحت به تمام نقاط بدن ماساژ گیرنده، اولویت اصلی در پروسه ماساژ می باشد. همچنین در تمامی مراکز ماساژ و اسپا در تهران، تخت های ماساژ انتخاب نخست در چیدمان فضا برای انجام اقدامات ماساژ درمانی و ریلکسی است.
به همین دلیل است که فروش تخت ماساژ به عنوان لزوم اساسی صنعت ماساژ برای انسان به طور فزاینده ای افزایش یافته است.

انواع تخت ماساژ

شما چه یک شاگرد در حال گذراندن دوره ماساژ باشید چه سرمایه‌گذاری که قصد راه‌اندازی یک اسپا را دارد، تخت ماساژ یکی از اقلامی که باید تهیه فرمایید. اگر در حال گذراندن دوره ماساژ باشید شاید وسوسه شوید با تهیه یک تخت ماساژ تمرینات خود بر روی دوستان و خانواده در خانه انجام دهید. ولی کدام تخت مناسب می باشد؟ پرتابل یا ثابت؟ چوبی یا فلزی؟ چه اندازه‌ای؟ چه جنسی؟ شاید به نظر برسد که تخت‌های ماساژ چندان فرقی با هم ندارند ولی گاهی تفاوتی کوچک نتایج بزرگی را به همراه دارد.
تخت های مخصوص ماساژ به سه دسته تقسیم می شوند:
• تخت برقی: این تخت همانگونه که از نامش بر می آید، به صورت الکتریکی کار می نمایند. به این صورت که ممکن است برای انجام تکنیک خاصی از ماساژ، مقدار شیب دستگاه را بیشتر کرده، پس تنها کافی ست دکمه مربوطه را فشار دهیم.
• تخت چوبی: این تخت هم به صورت ثابت و هم پرتابل و متحرک طراحی شده است. ویژگی آنها عبارتند از: کیفیت بالا، مقاوم در برابر رطوبت، زیبایی، ایجاد احساس طبیعی و وزن بیشتر است.
• تخت آلومینیومی: بیشتر به صورت پرتابل (قابل حمل) طراحی و ساخته شده اند. ویژگی آنها عبارتند از: سبکی، قابلیت جابجایی سریع، کیفیت مناسب و ضعف در محیط هایی که دارای رطوبت زیاد می باشند.
نوع دیگر از تقسیم بندی بر اساس نوع جنس پایه ها نیز برای این تخت ها وجود دارد، تخت های پایه چوبی و پایه آلومینیومی. از میان این دو، تخت ماساژ پایه آلومینیومی وزن سبک تر و در عین حال قیمت بیشتری را نیز دارند، اما زیبایی و جذابیت چوب را ندارند.

نکاتی در مورد تخت ماساژ

لوازم جانبی تخت ماساژ

برخورداری از لوازم جانبی مناسب می تواند در بهبود کیفیت ماساژ نقشی خاص داشته باشد. علم به اینکه چه نوع لوازم جانبی مورد نیازتان است، قدم اول در خرید هر یک از آنها است.
• بولستر: بولستر ماساژ، بالشتک زیرپایی را می نامند که در زیر پاهای فرد قرار می دهند تا کیفیت پا افزایش یابد که منجر به آرامش و خون رسانی بیشتر می شود.
• کیف حمل: اگر تخت ماساژ از نوع پرتابل است لازم می باشد برای آن کیفی حمل مخصوصی نیز تهیه فرمایید تا بتوانید به راحتی آن را جابجا نمایید.
• ملزومات یکبار مصرف: وسایلی مثل: رول، محلفه، لباس ماساژ و حتی شورت زنانه و مردانه از جمله وسائل یکبار مصرف لازم برای هر جلسه ماساژ است.
کیفیت و ضمانت

فروشگاه های خوب ضمانت نامه هایی معتبر ارائه می دهند، این ممکن می باشد در آینده برای شما اهمیت یابد. گارانتی بلند مدت می تواند در بلندمدت ارزش سرمایه گذاری اضافی را داشته باشد. حتما از مکان هایی محصول خریداری کنید که دارای اعتبار چندین ساله در فروش انواع لوازم ماساژ باشند. از برندهای ناشناخته و ارزان قیمت احتزار و دوری فرمایید.

تنظیم میزان بودجه برای خرید تخت ماساژ

بیشترین پولی که می توانید برای خرید تخت ماساژ هزینه کنید چقدر می باشد؟ اهمیت دارد مقدار بودجه خود را بر حسب توان مالی تان تنظیم نمایید. تخت ها با کیفیت بالا قیمت بیشتری نسبت مدل های ارزان تر دارند و ما توصیه می کنیم بر روی تخت ماساژ با کیفیت سرمایه گذاری نمایید. در صورت لزوم تمام هزینه های مربوطه شامل: حمل و نقل، لوازم جانبی و کیف حمل را در نظر بگیرید. ممکن است تصمیم بگیرید که در طول چند ماه و به صورت جداگانه محصولات مرتبط را خریداری کنید تا بتوانید همه چیزهایی که نیاز دارید را داشته باشید.

نکاتی در مورد تخت ماساژ

انواع متفاوت دستگاه های ماساژور

میزان راحتی

هر تخت ماساژی را که بر می گزینید، به هیچ وجه عوامل ارگونومی و راحتی را نادیده نگیرید. شما می خواهید حداقل سه فاکتور را در نظر بگیرید: وزن حمل، ارتفاع و عرض تخت.
همه تخت های ماساژ دارای وزن تحملی مشخصی می باشند، لازم است مقدار حداکثر وزن افرادی که قرار است از تخت استفاده کنند را در نظر بگیرید. ابعاد تخت در طول و عرض نیز به ابعاد حداکثری افراد مرتبط است. همچنین لازم جهت راحتی بیشتر ماساژ گیرنده برای اعمال تکنیک های ماساژ قسمت هایی همچون: استراحتگاه سر و دست را نیز در نظر بگیرید.
یکی دیگر از مهمترین موارد در راحتی، جنس بدنه و کیفیت فوم است. ضرورت دارد محصولی خریداری فرمایید دارای کیفیت بالا در جنس بدنه جهت مقاومت در برابر خراش، ساییدگی و همچنین اثرات جانبی در تماس با روغن و دیگر لوازم ماساژ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

ماساژ میخوام
close slider

رزرو جلسه ماساژ

  • Please enter a number from 1 to 90.
  • Please enter a number from 9000000000 to 9999999999.