ماساژ بدن با شیر

ماساژ بدن با شیر

شیر را به پوست تان هدیه کنید

شیر علاوه بر مواد مغذی که به بدن وارد می کند دارای محاسن بسیار زیادی برای پوست نیز می باشد. بالاخص ترکیب شیر با مواد دیگر می تواند بسیار کارگشا باشد. مثلا ترکیب شیر و عسل؛ با استفاده از شیر و عسل علاوه بر تاثیرات ماساژ باعث لطافت و نرمی و شادابی پوست می گردد. این ماساژ معمولا مورد علاقه بانوان است.
در خدمات شیر و عسل از ترکیب شیر و عسل بر روی بدن استفاده می ­شود که زیبایی و لطافت را برای پوست به ارمغان می آورد. عسل دارای خواص بسیار زیادی است که به بهبود پوست خشک کمک می­ کند. همچنین نرم کننده­ای طبیعی بوده و پوست را آبرسانی می­ کند. عسل و شیر هر دو دارای خواص آنتی باکتریایی زیادی هستند که به تمیز کردن پوست کمک می­ کنند. همچنین عسل مرطوب کننده­ای می ­باشد که به رادیکال­های آزادی که به پوست آسیب می­زنند حمله کرده و در حین آبرسانی به پوست، آن­ها را از بین می­ برد.

ماساژ بدن با شیر، منحصر بفرد و خاص

آنزیم لیپاز داخل شیر توانایی منحصر به فرد در جذب چربی‌ ناخالص پوست دارد و آنزیم پروتئاز شیر ناخالصی‌های پروتئینی پوست را از بین می‌برد؛ همچنین اسید لاکتیک موجود در شیر می‌تواند از بین برنده سلول‌های مرده پوست شما باشد. در ماساژ شیر، ابتدا پوست­های خشک و خشن با اسکراب پاک سازی می ­شود و پس از آن بدن با لایه ­ای از ماسک شیر و عسل پوشانده می­ گردد. سپس، ماسک شیر و عسل بر روی صورت گذاشته می ­شود. در انتها کل بدن توسط لوسیون های آبرسان ماساژ داده می شود. در تمام مراحل، از حوله های گرم نیز برای تأثیر بیشتر مواد پاک سازی و ماسک استفاده می شود. این ماساژ بدن با شیر یک تجربه لذت­بخش و ماندگار است. در این ماساژ از ترکیب شیر و عسل روی بدن استفاده می‌شود که مانند ماساژ با روغن‌های گیاهی معطر، حرکات دورانی و ریتمیک روی ماهیچه‌های بدن انجام می‌شود و از این طریق ماساژ شیر و عسل علاوه بر تاثیر کلی ماساژ، باعث جذب شیر و عسل به پوست بدن می‌شود و برای همه افراد به ویژه بانوان یک تجربه ماندگار است. ماساژ بدن با شیر با دارا بودن مواد فوق مغذی باعث تغذیه عمیق پوست شده و لطافت و شادابی را به پوست شما بازمی‌گرداند.

ماساژ بدن با شیر

شیر و فواید آن برای پوست

تحقیقات نشان داده است پروتئین، کلسیم و ویتامین B۱۲ موجود در شیر نقش مهمی در پیشگیری از بروز عوارض پوستی همچون خشکی، شکنندگی و اگزما دارد. همچنین اسید لاکتیک موجود در شیر در بیشتر لوسیون‌های صورت و کرم‌های پوست استفاده شده و نقش نرم‌کننده و شاداب‌کننده بر پوست دارد. استفاده یک تا دو بار در هفته از ماسک های خانگی شیر می تواند از بروز پیری و چروک های ریز زودرس جلوگیری کند.
شستشوی صورت با شیر

آنزیم لیپاز داخل شیر توانایی منحصر به فرد در جذب چربی‌ ناخالص پوست دارد و آنزیم پروتئاز شیر ناخالصی‌های پروتئینی پوست را از بین می‌برد؛ همچنین اسید لاکتیک موجود در شیر می‌تواند از بین برنده سلول‌های مرده پوست شما باشد. توصیه ما به شما این است که پوست صورت خود را با شیر ماساژ داده و سپس با پنبهٔ مرطوب آن را کامل خشک کنید؛ همچنین اگر پوست‌تان خشک است می‌توانید از مخلوط شیر و جو برای ماساژ پوست خود استفاده کنید.

فواید ماساژ صورت

نگهداری از پوست‌های حساس
افراد با پوست‌های حساس اغلب دنبال تمیزکننده‌هایی هستند که پوست‌های تحریک شده، قرمز و ملتهب آنها را آرام کنند. شیر بهترین و سالم‌ترین محلول تمیزکننده برای شماست و فقط با روزی ۲ بار ماساژ پوست با شیر و پاک کردن آن با پنبهٔ مرطوب و مصرف نکردن محصولات شیمیایی از محافظ پوست خود محافظت کنید.

ماساژ بدن با شیر

ترمیم پوست سالخورده با شیر
شیر مملو از خواص معجزه‌آسا است. آنزیم‌ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی در بدن برای جلوگیری از چروک شدن پوست از شیر کمک می‌گیرند، پس استفاده منظم از شیر به عنوان جوان‌کننده پوست می‌تواند در جلوگیری از علائم پیری کمک کند. استفاده از کرم‌های ترمیمی که پایه آنها شیر است، برای خواباندن پف صورت خوب است و آنتی‌اکسیدان‌ موجود در آن در مقابل نور آفتاب از پوست محافظت می‌کند.
تسکین آفتاب سوختگی با شیر
هیچ مسکنی بهتر از شیر هنگامی که شما در معرض آفتاب قرار می‌گیرید نیست.
سفید کردن پوست با شیر
شما می‌توانید برای جلوگیری از تیرگی و لکه‌های پوستی، از شیر به عنوان تسکین‌دهنده سلول‌های پوست خود استفاده کنید.
مرطوب کردن پوست‌های خشک با شیر

شیر به شکل طبیعی یک محلول مرطوب‌کننده سالم با آب، چربی و پروتئین‌های است که می‌توانند رطوبت‌ پوست‌ خشک شما را تجدید کنند.یکی از محصولات جانبی شیر، مثلا کره آب‌شده را به صورت و بدن خود بمالید. روغن حیوانی که از شیر گاو و گوسفند تهیه ‌شده باشد، می‌تواند یک درمان عالی برای لب‌های خشک و ترک‌خورده شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

ماساژ میخوام
close slider

رزرو جلسه ماساژ

  • Please enter a number from 1 to 90.
  • Please enter a number from 9000000000 to 9999999999.