آموزش ماساژ با روغن زیتون

اموزش ماساژ با روغن زیتون

فواید روغن زیتون بیشمار است. یک ماساژ تغذیه ای روغن زیتون به تسکین دردهای عضلانی و مفاصل زخم کمک می کند و ترکیبات ضد التهابی قدرتمند موجود در روغن باعث تسکین دردهای مفاصل می شود ، بافت های ملتهب را بازیابی می کند و از پوست در برابر عفونت محافظت می کند.

روغن زیتون دارای خواص بالایی است که یکی از مهم ترین خواص آن کمک به زیبایی پوست و مو می باشد. استفاده از ماساژ بدن با استفاده از این روغن گیاهی پدیده ای تازه ای نیست و به سالیان دور بازمیگرد و در کنار تسکین درد و بخشیدن آرامش به فرد سبب آب رسانی و زیباسازی پوست و مو می گردد. در این بخش به برخی از فواید باورنکردنی ماساژ بدن با روغن زیتون و نحوه صحیح ماساژ پوست و بدن با آن پرداخته شده است.

آموزش ماساژ با روغن زیتون

مزایای روغن زیتون :

روغن زیتون طی مراحلی از فشرده شدن زیتون به دست می‌آید. فواید روغن زیتون فرابکر بسیار گسترده است و موارد مصرف گوناگونی دارد. یکی از مهمترین‌ آن‌ها، استفاده به صورت موضعی برای بهره‌مندی از خواص روغن زیتون برای مو و پوست است. زیتون حاج صفری  پسران اصل، ویتامین‌های زیادی از جمله ویتامین A، ویتامین E، ویتامین D و ویتامین K به همراه میزان زیادی آنتی‌اکسیدان دارد که به دلیل وجود اسکوآلن (Squalene) در ترکیبات آن است.

وجود میزان زیاد اسکوآلن در ترکیبات این روغن است که آن را از باقی روغن‌ها متمایز و خواص روغن زیتون برای پوست را بیشتر می‌کند. آنتی‌اکسیدان موجود در این روغن از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد سرطان‌زا محافظت خواهد کرد. همچنین روغن زیتون خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و نرم کننده پوست است.

در مورد انواع روغن ماساژ بیشتر بخوانید.

نحوه ماساژ پوست توسط روغن زیتون :

بهتر است یکساعت برای این کار، وقت اختصاص دهید. صورت خود را با صابون یا پن بشویید و با حوله یا سشوار خشک نمایید. روغن زیتون فرابکر حاج صفری و پسران اصل را کف دست خود ریخته و دستها را به هم بمالید. اکنون و به آرامی با حرکات قرینه روی پوست پیشانی، گونه و اطراف بینی بمالید.

ماساژ را 10 دقیقه ادامه بدهید و پس از ماساژ نیم ساعت به ماندن روی روی پوست استراحت بدهید. دقت کنید حتما قبل از ماساژ صورت خوذ را شسته باشید تا منافذ پوست آمادگی ذیرش روغن زیتون را داشته باشند.

اکنون صورت خود را بشویید، خشک کنید و تا 5 ساعت از هیچ کرم و مرطوب کننده ای استفاده نکنید.پس از دو سه بار تکرار این عمل، خودتان متوجه خواص اسرار آمیز آن خواهید شد. ماساژ پوست با روغن زیتون با اختلاف، بهترین کاری است که میتوانید برای جوانسازی و رفع چین چروک پوستتان انجام دهید.

آموزش ماساژ با روغن زیتون

درد و التهاب تسکین می یابد

این یکی از بهترین فواید روغن زیتون برای بدن است. فشار بیش از حد ، نشستن در مقابل کامپیوتر برای مدت طولانی یا بیش از ورزش اغلب می تواند منجر به عضلات و مفاصل تیز و التهابی شود ، ماساژ بدن با کمی روغن زیتون فوق العاده گرم و فوق العاده موثردر  تسکین دردهای عضلانی ، اسپاسم است. علاوه بر این ، در تسکین درد ناشی از آرتریت و نقرس نیز کمک می کند. ماساژ در هنگام ترکیب با تمرینات یوگا برای کمر و پاها حتی بهتر عمل می کند.

استرس را تسکین می دهد

زندگی ما سرشار از فشار و تنش است ، خواه در محل کار یا خانه باشد . همه اینها اغلب ما را به آستانه خرابی سوق می دهد و آنچه بدن ما فریاد می زند روشی برای باز کردن و آرامش ذهن با روشی تحقق بخش است. این کار با یک ماساژ بدن آرامش بخش روغن زیتون انجام می شود که به آرامش اعصاب ، افزایش گردش خون در بدن ، بهبود سطح انرژی و تأمین غذای کلی بدن کمک میکند.

به کاهش آفتاب سوختگی کمک می کند

همه ما آفتاب تابستانی و سواحل شنی را دوست داریم ، اما در مورد برنزه و زشت مضر و زشت و زشت و ناخوشایند ناشی از آفتاب سوختگی چیست؟ نیازی به نگرانی نیست وقتی این روغن اساسی شگفت انگیز را در اختیار دارید. فواید روغن زیتون برای پوست به خوبی شناخته شده است و یک روش طبیعی شگفت انگیز برای تسکین و رفع آفتاب سوختگی است. مقدار مساوی روغن زیتون و آب را در یک بطری مخلوط کرده و خوب تکان دهید. حالا این مخلوط را بمالید و در تمام بدن ماساژ دهید. آنتی اکسیدان های گیاهی به ویژه اسکلتین ، ویتامین ها و فیتواسترول های موجود در روغن زیتون به تسکین بخشیدن به سوزش پوست ناشی از آفتاب سوختگی کمک می کند و به روشن شدن برنزه و ایجاد یکنواختی پوست کمک می کند.

آموزش ماساژ با روغن زیتون

سلولیت را کاهش می دهد

ماساژ منظم بدن با روغن زیتون یک راه حل طبیعی برای سؤال در مورد چگونگی کاهش چربی لگن است. این می تواند به شما در خلاص شدن از سلولیت کمک کند و بدون مهار پاهای خود را از بین ببرد. روغن زیتون را با قهوه مخلوط کنید یا مخلوطی از 1 فنجان روغن زیتون و 250 میلی لیتر آب تهیه کرده و قسمت های مشکل پوست را با این مخلوط ماساژ دهید ، بگذارید 30 دقیقه بماند و با آب ولرم بشویید. قبل از استفاده از ماساژ روغن زیتون ، دوش گرم بگیرید و مناطقی را که تحت تاثیر سلولیت قرار دارد با یک برس سخت ماساژ دهید.

پوست خشک را مرطوب میکند.

خواص مرطوب کننده شگفت انگیز روغن زیتون را به عنوان ماده اصلی رایج در صورت برای پوست های خشک تبدیل کرده. ماساژ بدن روغن زیتون باعث تغذیه شدید پوست می شود و به لایه های داخلی نفوذ می کند تا مرطوب و آبرسانی شود. روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که به سلامتی کمک می کند.

پیری پوست را کند میکند

یکی از رایج ترین روغنهای زیتون برای صورت است. روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان های گیاهی است که به کاهش چین و چروک ، خط و خطوطی که در پیشانی ، گوشه بیرونی چشم ها و سمت لب ها می رسد کمک می کند. هم روغن زیتون و هم روغن زیتون باعث بهبود کلاژن و الاستین می شوند ، دو ترکیب اصلی که به حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کمک می کند. این پوست را به صورت شدید مرطوب کرده و تغذیه می کند و با مواد مغذی ، اسیدهای چرب ، ویتامین های E و A پر شده است ، به حفظ سلامت پوست و خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند و از این طریق مانع از خستگی زودرس و پیری پوست می شود. با در نظر گرفتن ماساژ روغن زیتون در امور روزمره مراقبت از پوست ، پوست جوان و زیبا به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

ماساژ میخوام
close slider

رزرو جلسه ماساژ

  • Please enter a number from 1 to 90.
  • Please enter a number from 9000000000 to 9999999999.