با این روش پوست صورت شما جوان زیبا و شاداب میشود.

جوان سازی پوست

داشتن پوست جوان و شاداب دغدغه بسیاری از بانوان است که اغلب با افزایش سن به دنبال راهی برای جوان نگه داشتن پوست صورت خود هستند.

رازهایی برای جوان ماندن پوست صورت تان

داشتن پوست جوان همیشه بستگی به سن ندارد بلکه روش ها وتکنیک هایی در برنامه ی روزانه وجود دارد که نقش آنها مهم تر از سن است. نکات زیر به طور حتم به شما کمک خواهند کرد تا آن پوست بی عیب و نقصی را که همیشه می خواستید، داشته باشید.

پوست جوان

نکات مراقبت از پوست برای داشتن چهره ای جوان و شاداب

1. آبرسانی:

این مهم ترین نکته زیبایی برای داشتن پوستی جوان است.آب تا حدود 65 درصد از بدن شما را تشکیل می دهد.روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید تا پوست خود را مرطوب نگه دارید. هر جا که می روید یک بطری داشته باشید و پوست خود را از آب محروم نکنید.

جایگزین آب با آب نارگیل؛ سالم تر از نوشیدنی هایی دیگر است که منجر به آزاد شدن سم در بدن می شود.

2. داشتن رژیم غذایی متعادل:

یک رژیم غذایی سالم داشته باشید که شامل غذاهایی باشد که شامل اسیدهای چرب امگا و آنتی اکسیدان ها هستند. مصرف میوه های تازه مثل پرتقال و هندوانه را افزایش دهید ؛ سبزیجات هم به حفظ درخشش پوست شما کمک می کنند. پوست صورت

میوه

3. روتین مراقبت از پوست:

از یک روتین مراقبت پوستی پیروی کنید که شامل تمیز کردن، تونینگ و مرطوب کردن است که اینها برای بافت پوست بسیار مهم است.

4. لایه برداری: پوست صورت

لایه برداری منظم و روتین داشته باشید. شما می توانید این کار را با استفاده از ماست، بلغور جو و گلاب انجام دهید. در پی مراقبت پوست های طبیعی باشید. به پوست خود مواد شیمیایی سخت نزنید.

5. ایمن بودن در برابر خورشید:

با استفاده از کرم های ضدآفتاب در امان باشید. این کار به جلوگیری از چروک زودرس و سرطان پوست کمک می کند. از ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید. اول از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و بعد از لوازم آرایشی استفاده کنید که عامل حفاظت از آفتاب باشد.

ضد آفتاب

6. استراحت کافی:

استراحت کنید. اگر خسته هستید و بدن شما به اندازه کافی استراحت نمی کند، این روی پوست شما نشان داده می شود.

7. مرطوب کننده: پوست صورت

از مرطوب کننده خوب برای پوست خود استفاده بکنید، تا به افزایش بازسازی سلول شما کمک کند. برای شب ها، مرطوب کننده غلیظ و کرمی باعث ایجاد شگفتی می شود. از یک ژل زیر چشم استفاده کنید و پوست زیر چشمان خود را بهبود دهید.

8. اجتناب از سولفات:

سولفات در اغلب محصولات تمیز کننده بازاری وجود دارد، مثل صابون ها و شستشو دهنده های صورت که پوست شما را از روغن های طبیعی جدا می کنند و پوست را خشک، ترد و حتی خارش دار می کنند.

به دنبال محصولاتی بگردید که حاوی پارابن، یولفات و سیلیکون نیستند.

صابون صورت

9. ترک سیگار:

سیگار منجر به چین و چروک، تیرگی و پوست بد می شود. با محیطی که در حال حاضر آلوده است و ویرانی برای روی پوست شما ایجاد می کند، قطعا نمی خواهید به مشکلات پوستی خود آسیب بیشتری وارد کنید.

10. تناسب و سلامت:

ورزش منظم برای بدن و پوست سالم ضروری است. یوگا، مدیتیشن و تمرینات تنفسی عمیقی را امتحان کنید، تا اعصاب خود را آرام نگه دارید. استرس بزرگ ترین دشمن برای پوست است.

11. مراقب براش های آرایشی خود باشید:

آنها را به طور مرتب تمیز کنید و اسفنج های قدیمی را دور بریزید. برس هایی که پر از مواد هستند، ممکن است حاوی باکتری بوده و باعث بروز حمله هایی به پوستتان شوند. پوست صورت

برای تمیز کردن براش ها از شامپو و نرم کننده استفاده کنید. همچنین می توانید از یک قطره ضد عفونی کننده نیز استفاده کنید.

آرایش

12. در صورت نیاز کمک بگیرید:

خوب است که به یک متخصص پوست مراجعه کنید، تا درباره مشکلات پوستی خود صحبت کنید.

13. از روکش بالشت خوب استفاده کنید:

روکش بالشت خود را به طور مرتب تعویض کنید، روکش بالشت تمام رطوبت پوست شما را از بین می برد و آن را خشک می کند و باعث ایجاد خطوط خواب و چین و چروک می شود. سعی کنید از روکش بالشت های ابریشمی و اطلسی استفاده کنید.

14. کاهش استرس و آرامش:

مانیکور و پدیکور، ماساژ و استخرهای آب گرم برای تمدد اعصاب، بدن و پوست عالی هستند و شما را ریلکس می کنند. پوست صورت

ماساژ

دیدگاهتان را بنویسید

ماساژ میخوام
close slider

رزرو جلسه ماساژ

  • Please enter a number from 1 to 90.
  • Please enter a number from 9000000000 to 9999999999.